האדם מחפש משמעות והילד מחפש שייכות.


לעיתים קרובות , ובאופן טבעי, חלק מהילדים נמצאים בנתק מסויים משאר הילדים מסיבות שונות; 

ילד שרואה הכל בשחור – לבן ופועל באימפולסיביות והתקפי זעם, או ילד שנמצא בחששות עד כדי חרדות…
דרך טבעית ונוחה לגישור הפער הקיים ,הוא לאפשר לאותם ילדים לקחת על עצמם( בתיווך המורה) תפקידים שיש בהם אחריות ויש בהם נחיצות לכלל הכיתה, וכך בפשטות נוצר גשר לקשר, והרבה מהאנרגיה מנותבת אל פעולות שהן פעולות בונות.


כשאני מגיע למצב בו הקבוצות החברתיות בבתי הספר מגובשות, אני פונה למורות ומבקש מהן לחזק בצורה זו את התלמידים הללו, וגם כמובן נותן להם תפקידים בתוך הקבוצה החברתית. מפעם לפעם , עם הילדים שמסוגלים, אתן להם ,אפילו, לעשות פעילות חברתית שהם מובילים אותה, מול הכיתה כולה, ובעזרת המחנכת כמובן.
אדם ,באשר הוא, בהינתן לו תפקיד בעל ערך ומשמעות המותאמים ליכולות שלו, חש את חום השייכות.


אני מוביל קבוצות חברתיות בבתי ספר ומקבל ילדים מגיל גן ועד גיל 30 בקליניקה פרטית למפגשים פרטניים ומסייע בחיזוק הביטחון העצמי, תיווך כישורים חברתיים וידע מעשי כיצד להתמודד עם עלבון.
אם הילד או תלמיד שלכם סובל חברתית
 התקשרו 0523809797 ואסייע בשמחה.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות